АВТОМОБИЛЪТ

Незабавният въртящ момент среща изключителната пъргавина и управление в Jaguar I‑PACE eTROPHY.

БЪРЗИ ФАКТИ

Батерия:
90 kWh литиево-йонна батерия

Силов агрегат:
Обща максимална мощност от 400 к.с. и 700 Нм въртящ момент

Гуми:
22-инчови гуми Michelin Pilot Super Sport (за всякакви условия)

0-100 км/ч:
4,5 сек.

Обща дължина:
4 855 мм (макс.)

Обща ширина:
2 145 мм (макс.)

Максимална скорост:
195 км/ч (121 мили/ч)

Електроника:
Олекотена система от кабелни снопове за състезание, адаптирани от I‑TYPE 3

Спирачки:
Специална система от AP Racing/ABS с 11 настройки от Bosch Motorsport

БАТЕРИЯ

БАТЕРИЯ

I‑PACE eTROPHY се захранва от същата литиево-йонна батерия с капацитет от 90 kWh като при серийния модел I‑PACE. Нейният дизайн и свръхмодерна система за термично управление подпомагат издръжливостта и периодите на устойчива максимална мощност.
СИЛОВ АГРЕГАТ

СИЛОВ АГРЕГАТ

Силовият агрегат в серийния модел I‑PACE е проектът за силов агрегат на I‑PACE eTROPHY. Осигурявайки 400 к.с. и 696 Нм незабавен въртящ момент, той постига ускорение от 0 до 100 км/ч само за 4,5 секунди.
ИНВЕРТОР

ИНВЕРТОР

Инверторът на I‑PACE eTROPHY е идентичен с този на I‑PACE. Той превръща правия ток, съхраняван в батерията, в променлив ток, който захранва мотора.
АЛУМИНИЕВА АРХИТЕКТУРА

АЛУМИНИЕВА АРХИТЕКТУРА

Олекотената алуминиева архитектура, използвана в серийния модел I‑PACE, е леко модифицирана за I‑PACE eTROPHY, за да позволи монтирането на клетката за защита при преобръщане на FIA.