ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ ЗА CONNECT

Моля, изберете категория или въпрос по-долу.

WI-FI HOTSPOT
<strong>В:</strong> КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА WI-FI HOTSPOT?

О: Wi-Fi Hotspot предоставя 3G/LTE (в зависимост от модела) Wi-Fi точка за достъп във Вашия автомобил. Wi-Fi Hotspot позволява на пътниците да свържат до 8 устройства към интернет чрез използване на 3G/LTE връзка в автомобила. Тя използва монтираната на покрива антена, увеличавайки надеждността на непрекъснатата връзка, докато автомобилът е в движение. Антената предоставя по-силна връзка за пренос на данни (в сравнение със смартфон в автомобила), тъй като металната конструкция на автомобила може да ограничи приемането на данни. В допълнение към хардуера, монтиран в автомобила, Вие ще трябва да закупите SIM карта за мобилни данни и да я поставите в четеца на SIM карти, разположен във Вашия автомобил.

<strong>В:</strong> WI-FI HOTSPOT ЩЕ ОСИГУРЯВА ЛИ НЕПРЕКЪСНАТА WI-FI ВРЪЗКА, ДОКАТО АВТОМОБИЛЪТ Е В ДВИЖЕНИЕ?

О: Wi-Fi Hotspot работи през мобилна телефонна мрежа. Тя ще осигурява по-добра връзка за пренос на данни в сравнение със смартфон в автомобила, но няма да работи на места, където няма мобилна телефонна мрежа.

<strong>В:</strong> НУЖДАЯ ЛИ СЕ ОТ SIM КАРТА ЗА МОЯТА WI-FI HOTSPOT?

О: Да. За да работи, системата изисква отделна 3G SIM карта с план за пренос на данни. Системата осигурява мобилен интернет в автомобила за устройства с функция за свързване по Wi-Fi като мобилни телефони, таблети и др. В много отношения тя работи по подобен начин на „3G донгъл“.

<strong>В:</strong> КАКЪВ ТИП SIM КАРТА ТРЯБВА ДА ОСИГУРЯ?

О: Нуждаете се от SIM карта, която има само функционалност за пренос на данни. Понякога тези карти се наричат „SIM карта само за интернет“ или „SIM карта за мобилен интернет“. Тази карта е различна от SIM картата, която ползва Вашият мобилен телефон. Touch от моделна година 2017 изисква стандартна SIM карта с размер 2FF, а Touch Pro и Touch от моделна година 2018 изискват micro SIM карта с размер 3FF.

<strong>В:</strong> ТРЯБВА ЛИ МОЯТА SIM КАРТА ДА ИМА ПЛАН ЗА ПРЕНОС НА ДАННИ?

О: Да. За да работи Вашата Wi-Fi точка за достъп, Вашата SIM карта трябва да има пакет за пренос на данни. SIM карти само за пренос на глас (каквито се използват в някои мобилни телефони) не могат да предоставят данни.

<strong>В:</strong> JAGUAR LAND ROVER ИМА ЛИ ПРЕДПОЧИТАН ДОСТАВЧИК НА SIM КАРТИ?

О: Понастоящем Jaguar Land Rover няма предпочитан доставчик на планове за пренос на данни. Вие можете да получите SIM карта само за пренос на данни от най-различни източници. Всички големи доставчици на мобилни услуги предлагат SIM карти и планове за пренос на данни.

<strong>В:</strong> МОГА ЛИ ДА ИЗПОЛЗВАМ ДАННИТЕ ОТ НАСТОЯЩИЯ ПЛАН НА МОЯ МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН?

О: Това зависи от доставчика на мобилни услуги и вида на плана, който имате. Някои доставчици предлагат „споделени планове“, при които можете да получите допълнителна SIM карта за Вашата Wi-Fi точка за достъп и да я включите към Вашия споделен план. Това означава, че Вашата Wi-Fi точка за достъп и Вашият мобилен телефон използват данни от споделения план и Вие ще получавате една сметка за плащане.

<strong>В:</strong> МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ WI-FI HOTSPOT САМОСТОЯТЕЛНО ИЛИ ТЯ Е СВЪРЗАНА С ДРУГИ ОПЦИИ?

О: Понастоящем Wi-Fi Hotspot е свързана функция с InControl Connect/Connect Pro. Wi-Fi Hotspot може да бъде поръчана само за автомобили, оборудвани с InControl Connect/Connect Pro.

<strong>В:</strong> ПРЕЗ КАКВИ ВИДОВЕ МРЕЖИ РАБОТИ WI-FI HOTSPOT?

О: Wi-Fi Hotspot работи през 3G/LTE мрежи.

REMOTE PREMIUM
<strong>В:</strong> КАК ДА СЕ АБОНИРАМ ЗА REMOTE PREMIUM?

О: Трябва да имате абонамент за Connect за достъп до функциите на Remote Premium. Понастоящем Вашият автомобил може да е оборудван с Connect само ако системата е избрана при поръчката на автомобила.

<strong>В:</strong> КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ФУНКЦИЯТА СВЕТЛИННА И ЗВУКОВА ИНДИКАЦИЯ?

О: Функцията Светлинна и звукова индикация Ви позволява да локализирате Вашия автомобил лесно и бързо. Натискането на бутона „Beep & Flash“ на началната страница на приложението за смартфон Remote Premium ще включи късите светлини, аварийните светлини и звуков сигнал.

<strong>В:</strong> КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ФУНКЦИЯТА ДИСТАНЦИОННО ЗАКЛЮЧВАНЕ?

О: Функцията Дистанционно заключване Ви позволява да заключвате дистанционно автомобила с натискане на бутон. За да бъде обработена Вашата заявка, ще трябва да въведете Вашия PIN код за InControl. Натискането на бутона „Lock“ (заключване) на екрана Vehicle Security на приложението за смартфон Remote Premium ще заключи вратите (така че автомобилът все още да може да се отвори отвътре), ще включи алармата, ще сгъне страничните огледала и ще затвори стъклата едновременно.

<strong>В:</strong> ФУНКЦИЯТА ДИСТАНЦИОННО ЗАКЛЮЧВАНЕ ЩЕ ЗАТВОРИ ЛИ СГЪВАЕМИЯ ПОКРИВ ПРИ МОДЕЛА F‑TYPE КАБРИОЛЕТ?

О: Не. Функцията Дистанционно заключване няма да затвори покрива на F‑TYPE кабриолет.

<strong>В:</strong> ФУНКЦИЯТА ДИСТАНЦИОННО ЗАКЛЮЧВАНЕ ЩЕ ЗАТВОРИ ЛИ ПАНОРАМНИЯ ПОКРИВ ПРИ МОДЕЛИТЕ С ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ПАНОРАМЕН ПОКРИВ?

О: Не. Функцията Дистанционно заключване няма да затвори панорамния покрив.

<strong>В:</strong> КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ФУНКЦИЯТА ДИСТАНЦИОННО ОТКЛЮЧВАНЕ?

О: Функцията Дистанционно отключване Ви позволява да отключвате дистанционно вратата на водача на Вашия автомобил с натискане на бутон. За да бъде обработена Вашата заявка, ще трябва да въведете Вашия PIN код за InControl. Натискането на бутона „Unlock“ (отключване) на екрана Vehicle Security на приложението за смартфон Remote Premium ще разгъне страничните огледала, ще включи късите светлини и ще активира двукратно премигване на аварийните светлини. От съображения за сигурност вратата на водача ще се заключи отново автоматично, ако не бъде отворена в рамките на 45 секунди.

<strong>В:</strong> КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ФУНКЦИЯТА ДИСТАНЦИОННА КЛИМАТИЗАЦИЯ?

О: Функцията Дистанционна климатизация Ви позволява, в зависимост от спецификациите на Вашия автомобил, да охлаждате/вентилиране или затопляте Вашия автомобил дистанционно чрез функцията Дистанционна климатизация на приложението за смартфон Remote Premium.

<strong>В:</strong> КАК РАБОТИ ФУНКЦИЯТА ДИСТАНЦИОННА КЛИМАТИЗАЦИЯ?

О: В зависимост от пазара и спецификациите на Вашия автомобил приложението за смартфон Remote Premium ще Ви предостави възможността да климатизирате предварително Вашия автомобил или чрез функцията Запалване на двигателя, или чрез функцията Отоплител, използващ гориво. Ако имате автомобил с автоматична трансмисия, двигателят ще бъде използван за предварителна климатизация на автомобила. Можете да изберете целева температура и тогава ще можете да запалите двигателя дистанционно с натискане на бутона „Запалване на двигателя“ и въвеждане на Вашия PIN код за InControl на екрана Remote Climate на приложението за смартфон Remote Premium. Моля, обърнете внимание, че някои държави може да забраняват или ограничават използването на функцията за дистанционно запалване на двигателя. Вие трябва да се запознаете и да спазвате всички местни закони във всяка държава, в която възнамерявате да използвате или в която използвате функцията за дистанционно запалване на двигателя. Прочетете нашите Общи условия и Политика за поверителност на InControl под Често задавани въпроси за Connect. Ако имате автомобил с механична трансмисия и той е оборудван с опцията Отоплител с дистанционно управление, той ще бъде предварително климатизиран с помощта на Отоплител, използващ гориво. Ще можете да климатизирате автомобила предварително с натискане на бутона „Запалване“ и въвеждане на Вашия PIN код за InControl на екрана Remote Climate на приложението за смартфон Remote Premium. След това автомобилът ще реши автоматично дали да отопли или вентилира купето в зависимост от текущата температура. Дистанционната климатизация ще работи само с Отоплител, използващ гориво, ако автомобилът е оборудван с опцията Отоплител с дистанционно управление, която трябва да закупите отделно. С цел пестене на енергия на акумулатора някои несъществени функции на Remote Premium ще се изключат, ако не шофирате Вашия автомобил в продължение на 4 дни (например ако отидете на почивка). Функциите на приложението за смартфон Remote Premium ще се активират автоматично отново следващия път, когато шофирате своя автомобил. Функцията Събуждане Ви позволява да зададете Събуждане на тези функции във Вашия автомобил в определен ден и час. Remote Premium може да бъде програмирано да се включи на дата, зададена от Вас от екрана Vehicle Wake Up на приложението за смартфон Remote Premium. Всички функции на Remote Premium ще започнат да работят от тази конкретна дата.

<strong>В:</strong> КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ФУНКЦИЯТА НУЛИРАНЕ НА АЛАРМАТА?

О: Функцията Нулиране на алармата Ви позволява да зададете отново алармата на автомобила от Вашия смартфон, когато е активиран звуковият сигнал. Ако алармата на Вашия автомобил е задействана, изскачащ екран с опция да я нулирате ще се появи в приложението за смартфон Remote Premium. Алармата може да се нулира и от екрана Vehicle Security.

<strong>В:</strong> ЗАЩО НЯКОИ/ВСИЧКИ БУТОНИ ЗА ФУНКЦИЯТА REMOTE PREMIUM СА В СИВ ЦВЯТ НА МОЯТА ВЕРСИЯ НА ПРИЛОЖЕНИЕТО ЗА СМАРТФОН REMOTE PREMIUM?

О: Някои функции на Remote Premium може да са дезактивирани в приложението за смартфон Remote Premium, ако са открити фактори, забраняващи използването на тези функции. Когато се опитате да използвате дезактивирана функция на Remote Premium, ще се появи съобщение за грешка, обясняващо защо бутонът понастоящем е дезактивиран, например:

Двигателят вече е запален.
Няма интернет връзка.
В ход е несъвместимо с функцията действие.
Алармата на автомобила е активирана. В този случай само функцията Нулиране на алармата ще бъде налична.
Времето за работа на Дистанционна климатизация е изтекло.
Функцията Дистанционна климатизация може да се използва само за ограничен период от време без автомобилът да бъде шофиран.
Функцията Дистанционна климатизация няма да бъде активирана, ако този ограничен период изтече. Таймерът ще се нулира, когато автомобилът потегли отново.

<strong>В:</strong> ЗАЩО ПОЛУЧАВАМ СЪОБЩЕНИЕ ЗА ГРЕШКА, КОГАТО ИСКАМ ДА ВКЛЮЧА ФУНКЦИЯТА ДИСТАНЦИОННА КЛИМАТИЗАЦИЯ?

О: За да фунционира Дистанционна климатизация, трябва да са изпълнени условията по-долу; в противен случай ще се изведе съобщение за грешка:

Автомобилът трябва да може да включи паркинг спирачката.
Температурата на двигателя трябва да е между -30°C и 117°C.
Не трябва да има засечена грешка в която и да е от задължителните автомобилни системи.
Освен това, функцията Дистанционна климатизация няма да работи, ако:

Автомобилът е отключен.
Има отворено стъкло, врата, багажник или преден капак.
Аварийните светлини са включени.
Автомобилът се използва от някого. Например човек в автомобила си взаимодейства с важните системи като педала на спирачката, педала на газта или бутона стоп-старт.

<strong>В:</strong> ЗАЩО ПОЛУЧАВАМ СЪОБЩЕНИЕ ЗА ГРЕШКА, КОГАТО ПОИСКАМ ДА ВКЛЮЧА ФУНКЦИЯ НА ПРИЛОЖЕНИЕТО ЗА СМАРТФОН INCONTROL REMOTE?

О: Работата на InControl Remote Smartphone App ще може да бъде обработена, само ако са изпълнени няколко предварителни условия: Автомобилът ще провери тези предварителни условия, преди да се опита да обработи заявените дистанционни функции. Ако някое от тези предварителни условия не е спазено, в InControl Remote Smartphone App ще се изведе съобщение за грешка, информиращо Ви за причината за съответната грешка.

<strong>В:</strong> ЗАЩО ФУНКЦИЯТА КЛИМАТИЗАЦИЯ ПОКАЗВА РАЗЛИЧНА ТЕМПЕРАТУРА ОТ ТАЗИ, КОЯТО СЪМ ЗАДАЛ ЧРЕЗ ПРИЛОЖЕНИЕТО ЗА СМАРТФОН REMOTE?

О: След като стартирате автомобила след използване на функцията Дистанционна климатизация от приложението за смартфон Remote, настройките за климатизация ще се върнат по подразбиране на температурата, зададена при последния цикъл на автомобила, така че температурата, изведена на дисплея на автомобила, няма да е същата като стойността в приложението.

APPLE WATCH
<strong>В:</strong> КАК ИЗТЕГЛЯМ ПРИЛОЖЕНИЕТО НА МОЯ APPLE WATCH?

О: След като сте изтеглили приложението Remote на Вашия iPhone, следвайте инструкциите на Apple за това как да изтегляте приложения в Apple Watch на https://support.apple.com/HT204784.

<strong>В:</strong> ЗАЩО НЕ МОГА ДА ОТКРИЯ ФУНКЦИЯТА ПЪТУВАНИЯ В ПРИЛОЖЕНИЕТО MY JAGUAR INCONTROL REMOTE APPLE WATCH?

О: Функцията Пътувания е налична само в приложението InControl Remote на Вашия iPhone или от уеб портала My Jaguar InControl.

<strong>В:</strong> КАКВО СТАВА, КОГАТО СТАРТИРАМ ДИСТАНЦИОННО УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИМАТИЗАЦИЯТА ОТ ПРИЛОЖЕНИЕТО APPLE WATCH?

О: Можете да зададете и регулирате температурата в купето на Вашия автомобил от Вашия Apple Watch. От съображения за безопасност, ако Вашият автомобил е отключен, когато активирате Дистанционно управление на климатизацията от приложението Remote Premium на Вашия Apple Watch, Вашият автомобил ще се заключи автоматично преди запалване на двигателя.

INCONTROL APPS
<strong>В:</strong> КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА INCONTROL APPS?

О: Jaguar InControl Apps извежда оптимизиран за автомобил, интерактивен набор от добре познати приложения на екрана на информационно-развлекателната система на Вашия автомобил чрез специален USB порт. Когато автомобилът е свързан, широк набор от приложения, позволяващи медия стрийминг, услуги, базирани на облака, услуги, базирани на местоположението и други, да бъдат достъпни от сензорния екран, монтиран на арматурното табло на автомобила.

<strong>В:</strong> КАК КУПУВАМ INCONTROL APPS?

О: Системата InControl Apps трябва да бъде заявена при поръчването на автомобила, тъй като хардуерът може да бъде монтиран само в завода.

<strong>В:</strong> МОГА ЛИ ДА КУПЯ INCONTROL APPS ЗА МОЯ НАСТОЯЩ АВТОМОБИЛ?

О: Понастоящем е възможно да имате InControl Apps само в нов автомобил. InControl Apps се заявява при поръчването на автомобила, тъй като хардуерът се монтира в завода. Проучват се допълнителни опции.

<strong>В:</strong> МОГА ЛИ ДА КУПЯ INCONTROL APPS ЗА МОЯ НАСТОЯЩ АВТОМОБИЛ?

О: Понастоящем е възможно да имате InControl Apps само в нов автомобил. InControl Apps се заявява при поръчването на автомобила, тъй като хардуерът се монтира в завода. Проучват се допълнителни опции.

<strong>В:</strong> КОЛКО СТРУВА INCONTROL APPS?

О: Трябва да платите еднократна цена за системата InControl Apps, тъй като хардуерът трябва да бъде монтиран в завода. Проверете цената при Вашия местен дилър. InControl Apps се предлага безплатно в Google Play и Apple App Store. Някои приложения на трети страни могат да изискват покупка или абонамент.

<strong>В:</strong> МОГА ЛИ ДА ИМАМ INCONTROL APPS ВЪВ ВСЯКАКЪВ АВТОМОБИЛ JAGUAR?

О: Трябва да изберете системата InControl Apps, когато поръчвате Вашия автомобил, тъй като хардуерът трябва да бъде монтиран в завода. Проверете при Вашия местен дилър за наличност.

<strong>В:</strong> МОГА ЛИ ДА ИМАМ INCONTROL APPS ВЪВ ВСЯКАКЪВ АВТОМОБИЛ JAGUAR?

О: Трябва да изберете системата InControl Apps, когато поръчвате Вашия автомобил, тъй като хардуерът трябва да бъде монтиран в завода. Проверете при Вашия местен дилър за наличност.

<strong>В:</strong> ОТ КАКВО СЕ НУЖДАЯ, ПРЕДИ ДА ИЗПОЛЗВАМ INCONTROL APPS?

О: Трябва да имате автомобил, оборудван с InControl Apps, смартфон, който поддържа приложенията, и USB кабела, предоставен с Вашия телефон. Силно препоръчително е да купувате резервни кабели от производителя на Вашия мобилен телефон, например кабели Lightning за iPhone от Apple Inc.

<strong>В:</strong> ОТ КАКВО СЕ НУЖДАЯ, ПРЕДИ ДА ИЗПОЛЗВАМ INCONTROL APPS?

О: Трябва да имате автомобил, оборудван с InControl Apps, смартфон, който поддържа приложенията, и USB кабела, предоставен с Вашия телефон. Силно препоръчително е да купувате резервни кабели от производителя на Вашия мобилен телефон, например кабели Lightning за iPhone от Apple Inc.

<strong>В:</strong> ПОДДЪРЖАТ ЛИ СЕ ТАБЛЕТИ?

О: Към момента не.

<strong>В:</strong> ПОДДЪРЖАТ ЛИ СЕ ТАБЛЕТИ?

О: Към момента не.

<strong>В:</strong> СЪВМЕСТИМ ЛИ Е МОЯТ МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН С INCONTROL APPS?

О: Посетете раздела за собственици на www.jaguar.com и следвайте стъпките, за да разберете дали Вашият мобилен телефон е съвместим.

<strong>В:</strong> СЪВМЕСТИМ ЛИ Е МОЯТ МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН С INCONTROL APPS?

О: Посетете раздела за собственици на www.jaguar.com и следвайте стъпките, за да разберете дали Вашият мобилен телефон е съвместим.

<strong>В:</strong> ТРЯБВА ЛИ ДА АКТУАЛИЗИРАМ СОФТУЕРА НА МОЯ IPHONE?

О: InControl Apps работи най-добре с най-новия софтуер за операционна система (iOS 8+)

<strong>В:</strong> ТРЯБВА ЛИ ДА АКТУАЛИЗИРАМ СОФТУЕРА НА МОЯ IPHONE?

О: InControl Apps работи най-добре с най-новия софтуер за операционна система (iOS 8+)

<strong>В:</strong> КАК ИНСТАЛИРАМ JAGUAR INCONTROL APPS НА МОЯ СМАРТФОН?

О: В зависимост от Вашето устройство посетете Apple App Store или отидете в Google Play на Вашия смартфон. Потърсете „InControl Apps“ и изберете InControl Apps от списъка с резултати. Ако не сте сигурни, системата InControl Apps може да бъде идентифицирана от издателя, обозначен като Jaguar, и съдържа логото Jaguar. Изберете Инсталиране и приемете разрешенията, за да започнете инсталирането. След като бъде инсталирано, отворете приложението за кратко ръководство.

<strong>В:</strong> КАК ИНСТАЛИРАМ JAGUAR INCONTROL APPS НА МОЯ СМАРТФОН?

О: В зависимост от Вашето устройство посетете Apple App Store или отидете в Google Play на Вашия смартфон. Потърсете „InControl Apps“ и изберете InControl Apps от списъка с резултати. Ако не сте сигурни, системата InControl Apps може да бъде идентифицирана от издателя, обозначен като Jaguar, и съдържа логото Jaguar. Изберете Инсталиране и приемете разрешенията, за да започнете инсталирането. След като бъде инсталирано, отворете приложението за кратко ръководство.

<strong>В:</strong> ТРЯБВА ЛИ ДА ИЗТЕГЛЯ INCONTROL APPS И НЯКАКВИ АКТУАЛИЗАЦИИ ПО WI-FI?

О: InControl Apps и всякакви актуализации могат да бъдат изтеглени чрез 3G връзка. Препоръчва се изтегляне по Wi-Fi с цел намаляване на разходите за пренос на данни и за осигуряване на добра връзка.

<strong>В:</strong> ТРЯБВА ЛИ ДА ИЗТЕГЛЯ INCONTROL APPS И НЯКАКВИ АКТУАЛИЗАЦИИ ПО WI-FI?

О: InControl Apps и всякакви актуализации могат да бъдат изтеглени чрез 3G връзка. Препоръчва се изтегляне по Wi-Fi с цел намаляване на разходите за пренос на данни и за осигуряване на добра връзка.

<strong>В:</strong> КАК ЩЕ УЗНАЯ, АКО НОВИ ПРИЛОЖЕНИЯ СТАНАТ СЪВМЕСТИМИ?

О: Списък с текущите съвместими приложения се актуализира редовно и се извежда автоматично в приложението за смартфон.

<strong>В:</strong> КАК ЩЕ УЗНАЯ, АКО НОВИ ПРИЛОЖЕНИЯ СТАНАТ СЪВМЕСТИМИ?

О: Списък с текущите съвместими приложения се актуализира редовно и се извежда автоматично в приложението за смартфон.

<strong>В:</strong> КАК ИНСТАЛИРАМ СЪВМЕСТИМО ПРИЛОЖЕНИЕ?

О: Отворете Jaguar InControl Apps във Вашия смартфон и обходете списъка „Неинсталирани приложения“, докато откриете приложението, което искате да инсталирате. В зависимост от Вашето устройство изборът на конкретното приложение ще ви отведе до App Store на Apple или до Google Play. Изтеглете и инсталирайте по обичайния начин. Иконката на новото приложение ще се появи в раздела „инсталирани“ следващия път, когато свържете смартфона към автомобила си.

<strong>В:</strong> КАК ИНСТАЛИРАМ СЪВМЕСТИМО ПРИЛОЖЕНИЕ?

О: Отворете Jaguar InControl Apps във Вашия смартфон и обходете списъка „Неинсталирани приложения“, докато откриете приложението, което искате да инсталирате. В зависимост от Вашето устройство изборът на конкретното приложение ще ви отведе до App Store на Apple или до Google Play. Изтеглете и инсталирайте по обичайния начин. Иконката на новото приложение ще се появи в раздела „инсталирани“ следващия път, когато свържете смартфона към автомобила си.

<strong>В:</strong> ЗАЩО НЕ ВСИЧКИ МОИ ПРИЛОЖЕНИЯ СА НАЛИЧНИ В INCONTROL APPS?

О: Само приложения, които са преминали процес на одобрение на Jaguar, са налични за ползване с InControl Apps.

<strong>В:</strong> ЗАЩО НЕ ВСИЧКИ МОИ ПРИЛОЖЕНИЯ СА НАЛИЧНИ В INCONTROL APPS?

О: Само приложения, които са преминали процес на одобрение на Jaguar, са налични за ползване с InControl Apps.

<strong>В:</strong> АКТУАЛИЗИРАЛ СЪМ МОЯ ТЕЛЕФОН, НО СЕГА INCONTROL APPS НЕ РАБОТИ.

О: Положени са всички усилия, за да се гарантира, че системата InControl Apps е съвместима с най-новите операционни системи. Опитайте се да инсталирате отново приложението за смартфон на Вашето устройство.

<strong>В:</strong> АКТУАЛИЗИРАЛ СЪМ МОЯ ТЕЛЕФОН, НО СЕГА INCONTROL APPS НЕ РАБОТИ.

О: Положени са всички усилия, за да се гарантира, че системата InControl Apps е съвместима с най-новите операционни системи. Опитайте се да инсталирате отново приложението за смартфон на Вашето устройство.

<strong>В:</strong> ЩЕ РАБОТИ ЛИ INCONTROL APPS, АКО АВТОМОБИЛЪТ Е В ДВИЖЕНИЕ?

О: От съображения за безопасност някои аспекти на InControl Apps са ограничени или дезактивирани, ако автомобилът се движи.

<strong>В:</strong> ЩЕ РАБОТИ ЛИ INCONTROL APPS, АКО АВТОМОБИЛЪТ Е В ДВИЖЕНИЕ?

О: От съображения за безопасност някои аспекти на InControl Apps са ограничени или дезактивирани, ако автомобилът се движи.

<strong>В:</strong> ТРЯБВА ЛИ ДА СЪЗДАМ АКАУНТ, ЗА ДА ИЗПОЛЗВАМ НЯКОИ ПРИЛОЖЕНИЯ?

О: Силно препоръчително е, когато изтегляте някакво приложение на трета страна от Apple App Store / Google Play Store, да го отворите първо на мобилния си телефон преди свързване с автомобила. Приложението може да има разрешения, които трябва да бъдат одобрени или може да е необходимо да създадете акаунт, преди да можете да го ползвате в автомобила.

<strong>В:</strong> ТРЯБВА ЛИ ДА СЪЗДАМ АКАУНТ, ЗА ДА ИЗПОЛЗВАМ НЯКОИ ПРИЛОЖЕНИЯ?

О: Силно препоръчително е, когато изтегляте някакво приложение на трета страна от Apple App Store / Google Play Store, да го отворите първо на мобилния си телефон преди свързване с автомобила. Приложението може да има разрешения, които трябва да бъдат одобрени или може да е необходимо да създадете акаунт, преди да можете да го ползвате в автомобила.

<strong>В:</strong> ПРОВЕДОХ ТЕЛЕФОНЕН РАЗГОВОР И ТРЯБВАШЕ ДА ОТКЛЮЧА МОЯ IPHONE, ПРЕДИ ДА МОГА ДА ИЗПОЛЗВАМ INCONTROL APPS ОТНОВО. ЗАЩО?

О: Това е функция за сигурност на Apple. Когато проведете телефонен разговор, по-дълъг от настройката „Автоматично заключване“, телефонът ще се заключи, дори ако е свързан с InControl Apps. Можете да зададете на Вашия iPhone никога да не се заключва автоматично, като отидете на: Настройки>Общи>Автоматично заключване и изберете „Никога“. Важно: Опцията „Никога“ на настройката „Автоматично заключване“ може да не е налична в някои случаи, например ако Вашият iPhone има настройки за корпоративен администратор, които изискват PIN код за отключване.

<strong>В:</strong> ПРОВЕДОХ ТЕЛЕФОНЕН РАЗГОВОР И ТРЯБВАШЕ ДА ОТКЛЮЧА МОЯ IPHONE, ПРЕДИ ДА МОГА ДА ИЗПОЛЗВАМ INCONTROL APPS ОТНОВО. ЗАЩО?

О: Това е функция за сигурност на Apple. Когато проведете телефонен разговор, по-дълъг от настройката „Автоматично заключване“, телефонът ще се заключи, дори ако е свързан с InControl Apps. Можете да зададете на Вашия iPhone никога да не се заключва автоматично, като отидете на: Настройки>Общи>Автоматично заключване и изберете „Никога“. Важно: Опцията „Никога“ на настройката „Автоматично заключване“ може да не е налична в някои случаи, например ако Вашият iPhone има настройки за корпоративен администратор, които изискват PIN код за отключване.

<strong>В:</strong> КОГАТО СВЪРЖА МОЯ ТЕЛЕФОН С АВТОМОБИЛА, ВИНАГИ НА УСТРОЙСТВОТО МИ СЕ ПОЯВЯВА СЪОБЩЕНИЕ ДА ПОЗВОЛЯ ВРЪЗКАТА. КАКВО ДА НАПРАВЯ, ЗА ДА НЕ ПОЛУЧАВАМ ТОВА СЪОБЩЕНИЕ?

О: На телефони iPhone това може да бъде избегнато, като натиснете бутона Начало преди свързване с InControl Apps. На телефони с Android подсказващото съобщение съдържа кутийка с отметка за избягване на по-нататъшни подсказващи съобщения при свързване на автомобила.

<strong>В:</strong> КОГАТО СВЪРЖА МОЯ ТЕЛЕФОН С АВТОМОБИЛА, ВИНАГИ НА УСТРОЙСТВОТО МИ СЕ ПОЯВЯВА СЪОБЩЕНИЕ ДА ПОЗВОЛЯ ВРЪЗКАТА. КАКВО ДА НАПРАВЯ, ЗА ДА НЕ ПОЛУЧАВАМ ТОВА СЪОБЩЕНИЕ?

О: На телефони iPhone това може да бъде избегнато, като натиснете бутона Начало преди свързване с InControl Apps. На телефони с Android подсказващото съобщение съдържа кутийка с отметка за избягване на по-нататъшни подсказващи съобщения при свързване на автомобила.

<strong>В:</strong> INCONTROL APPS ИЗПОЛЗВА ЛИ МОБИЛНИ ДАННИ?

О: Да. Препоръчително е всеки смартфон, който използва InControl Apps, да има подходящ договор за пренос на мобилни данни.

<strong>В:</strong> INCONTROL APPS ИЗПОЛЗВА ЛИ МОБИЛНИ ДАННИ?

О: Да. Препоръчително е всеки смартфон, който използва InControl Apps, да има подходящ договор за пренос на мобилни данни.

<strong>В:</strong> ЗАЩО МОЯТ КЛЪСТЕР ИЗВЕЖДА ПРОВЕЖДАНЕ НА ТЕЛЕФОНЕН РАЗГОВОР, КОГАТО ИЗПОЛЗВАМ ГЛАСОВО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ?

О: Когато стартирате гласова сесия, Вашият телефон ще включи виртуално телефонно обаждане (безплатно), за да получи достъп до микрофоните в автомобила.

<strong>В:</strong> ЗАЩО МОЯТ КЛЪСТЕР ИЗВЕЖДА ПРОВЕЖДАНЕ НА ТЕЛЕФОНЕН РАЗГОВОР, КОГАТО ИЗПОЛЗВАМ ГЛАСОВО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ?

О: Когато стартирате гласова сесия, Вашият телефон ще включи виртуално телефонно обаждане (безплатно), за да получи достъп до микрофоните в автомобила.

<strong>В:</strong> КАКЪВ КАБЕЛ ЗА СВЪРЗВАНЕ ТРЯБВА ДА ИМАМ?

О: Ще можете да използвате USB кабела, който Ви е доставен заедно с Вашия телефон. Ако не притежавате този кабел, ще Ви е необходим USB to Lightning (за iPhone) или USB to Micro-USB (за повечето телефони с Android). Препоръчително е да купите резервен кабел от производителя на Вашия телефон.

<strong>В:</strong> КАКЪВ КАБЕЛ ЗА СВЪРЗВАНЕ ТРЯБВА ДА ИМАМ?

О: Ще можете да използвате USB кабела, който Ви е доставен заедно с Вашия телефон. Ако не притежавате този кабел, ще Ви е необходим USB to Lightning (за iPhone) или USB to Micro-USB (за повечето телефони с Android). Препоръчително е да купите резервен кабел от производителя на Вашия телефон.

<strong>В:</strong> КОЙ USB ПОРТ ТРЯБВА ДА ИЗПОЛЗВАМ?

О: InControl Apps използва специален USB порт, който е обозначен с иконката InControl Apps.

<strong>В:</strong> КОЙ USB ПОРТ ТРЯБВА ДА ИЗПОЛЗВАМ?

О: InControl Apps използва специален USB порт, който е обозначен с иконката InControl Apps.

<strong>В:</strong> КЪДЕ ТРЯБВА ДА ДЪРЖА МОЕТО УСТРОЙСТВО, КОГАТО Е СВЪРЗАНО С INCONTROL APPS?

О: Трябва да държите Вашето устройство в близост до USB порта.

<strong>В:</strong> КЪДЕ ТРЯБВА ДА ДЪРЖА МОЕТО УСТРОЙСТВО, КОГАТО Е СВЪРЗАНО С INCONTROL APPS?

О: Трябва да държите Вашето устройство в близост до USB порта.

<strong>В:</strong> ТЕЛЕФОНЪТ МИ Е СВЪРЗАН И МОГА ДА ВИДЯ ПРИЛОЖЕНИЯТА, НО ОТ ВИСОКОГОВОРИТЕЛИТЕ В КУПЕТО НЕ ИЗЛИЗА ЗВУК? КАК СЕ СВЪРЗВАМ ЧРЕЗ BLUETOOTH?

О: Когато свързвате телефон, на сензорния екран ще се изведе подсказващо съобщение за „Гледане“ и „Bluetooth настройки“. За да имате достъп до звука от InControl Apps, Вашето устройство трябва да е свързано с автомобила чрез Bluetooth. След като изберете „Bluetooth настройки“ ще можете да следвате подсказващите съобщения, за да сдвоите Вашия телефон. При следващо свързване подсказващото съобщение за „Bluetooth настройки“ ще бъде заменено от „Гледане и слушане“, ако Вашият телефон е сдвоен чрез Bluetooth, но не е активният аудио източник. Ако все още не можете да чувате звук, се уверете, че Вашият смартфон е сдвоен с автомобила, като следвате стъпките, посочени в раздела за собственици на jaguar-me.com. Уверете се също така, че силата на звука на телефона и на автомобила е включена.

<strong>В:</strong> ТЕЛЕФОНЪТ МИ Е СВЪРЗАН И МОГА ДА ВИДЯ ПРИЛОЖЕНИЯТА, НО ОТ ВИСОКОГОВОРИТЕЛИТЕ В КУПЕТО НЕ ИЗЛИЗА ЗВУК? КАК СЕ СВЪРЗВАМ ЧРЕЗ BLUETOOTH?

О: Когато свързвате телефон, на сензорния екран ще се изведе подсказващо съобщение за „Гледане“ и „Bluetooth настройки“. За да имате достъп до звука от InControl Apps, Вашето устройство трябва да е свързано с автомобила чрез Bluetooth. След като изберете „Bluetooth настройки“ ще можете да следвате подсказващите съобщения, за да сдвоите Вашия телефон. При следващо свързване подсказващото съобщение за „Bluetooth настройки“ ще бъде заменено от „Гледане и слушане“, ако Вашият телефон е сдвоен чрез Bluetooth, но не е активният аудио източник. Ако все още не можете да чувате звук, се уверете, че Вашият смартфон е сдвоен с автомобила, като следвате стъпките, посочени в раздела за собственици на jaguar-me.com. Уверете се също така, че силата на звука на телефона и на автомобила е включена.

<strong>В:</strong> ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ИНСТАЛИРАНЕ НА INCONTROL APPS НА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН СМАРТФОН?

О: Да. Всеки съвместим смартфон с инсталирана система InControl Apps ще може да се свързва със сензорния екран. Само едно устройство обаче може да бъде свързано в определен момент.

<strong>В:</strong> ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ИНСТАЛИРАНЕ НА INCONTROL APPS НА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН СМАРТФОН?

О: Да. Всеки съвместим смартфон с инсталирана система InControl Apps ще може да се свързва със сензорния екран. Само едно устройство обаче може да бъде свързано в определен момент.

<strong>В:</strong> КАКВО СТАВА, АКО НЯМА ВРЪЗКА ЗА ПРЕНОС НА ДАННИ?

О: Когато използвате услугите на InControl на място с лошо покритие на мрежата (например в отдалечени места, селски райони), системата ще изведе изскачащо съобщение, когато няма налична връзка за пренос на данни за избраната функция.

<strong>В:</strong> КАКВО СТАВА, АКО НЯМА ВРЪЗКА ЗА ПРЕНОС НА ДАННИ?

О: Когато използвате услугите на InControl на място с лошо покритие на мрежата (например в отдалечени места, селски райони), системата ще изведе изскачащо съобщение, когато няма налична връзка за пренос на данни за избраната функция.

<strong>В:</strong> КАКВА ПОМОЩ СЕ ПРЕДЛАГА ЗА ВЪПРОСИ ОТНОСНО INCONTROL APPS?

О: Можете да използвате настоящите канали за съдействие като Центъра за обслужване на клиенти и Вашия местен дилър.

<strong>В:</strong> КАКВА ПОМОЩ СЕ ПРЕДЛАГА ЗА ВЪПРОСИ ОТНОСНО INCONTROL APPS?

О: Можете да използвате настоящите канали за съдействие като Центъра за обслужване на клиенти и Вашия местен дилър.

<strong>В:</strong> ИМАМ АКТУАЛИЗАЦИЯ ДО IOS 9. ЗАЩО ТРЯБВА ДА ПРЕМИНАВАМ ПРОЦЕС НА ОДОБРЕНИЕ, ПРЕДИ ДА МОГА ДА ИЗПОЛЗВАМ НОВО ПРИЛОЖЕНИЕ В АВТОМОБИЛА?

О: Това е нова функция за сигурност, въведена от Apple за актуализация до iOS 9. Всички приложения на трети страни с изключение на три виртуални приложения - Календар, Музика и Контакти, сега ще изискват одобрение.

<strong>В:</strong> ИМАМ АКТУАЛИЗАЦИЯ ДО IOS 9. ЗАЩО ТРЯБВА ДА ПРЕМИНАВАМ ПРОЦЕС НА ОДОБРЕНИЕ, ПРЕДИ ДА МОГА ДА ИЗПОЛЗВАМ НОВО ПРИЛОЖЕНИЕ В АВТОМОБИЛА?

О: Това е нова функция за сигурност, въведена от Apple за актуализация до iOS 9. Всички приложения на трети страни с изключение на три виртуални приложения - Календар, Музика и Контакти, сега ще изискват одобрение.

<strong>В:</strong> КАКВО ЩЕ СТАНЕ, АКО НЕ НАПРАВЯ АКТУАЛИЗАЦИЯ ДО IOS 9?

О: Този процес на одобрение е за всички телефони iPhone с операционна система iOS 9. Ако не направите актуализация до iOS 9, няма да е необходимо да одобрявате всяко приложение преди употреба. Въпреки това Ви препоръчваме да настроите приложението преди свързване с автомобила.

Моля, обърнете внимание, че след като е извършена актуализация на операционната система, телефонът не може да възстанови функциите на предишна версия на iOS.

<strong>В:</strong> КАКВО ЩЕ СТАНЕ, АКО НЕ НАПРАВЯ АКТУАЛИЗАЦИЯ ДО IOS 9?

О: Този процес на одобрение е за всички телефони iPhone с операционна система iOS 9. Ако не направите актуализация до iOS 9, няма да е необходимо да одобрявате всяко приложение преди употреба. Въпреки това Ви препоръчваме да настроите приложението преди свързване с автомобила.

Моля, обърнете внимание, че след като е извършена актуализация на операционната система, телефонът не може да възстанови функциите на предишна версия на iOS.

Не можете да откриете това, което търсите?

НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА INCONTROL CONNECT
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
ИЗТЕГЛЕТЕ БРОШУРА
Научете повече за автомобилите Jaguar
Url
Свържете се с нас
Моля, изпратете вашите коментари, въпроси или съображения
Url
НАМЕРЕТЕ ТЪРГОВЕЦ
Потърсете търговец на Jaguar близо до вас
Url
ОБЩИ УСЛОВИЯ
Вижте документите Общи условия и Политика за поверителност на Jaguar InControl.
Url

С постепенното внедряване на InControl някои описани характеристики може да са опционални или да зависят от пазара или силовия агрегат. Консултирайте се с Вашия местен търговец на Jaguar за наличността и пълните условия във Вашата страна. Някои характеристики изискват подходяща SIM карта със съответния договор за данни, което ще изисква допълнителен абонамент след първоначалния срок, обявен от Вашия търговец. Мобилната свързаност не е гарантирана на всички места.