Logo jaguar mobile
  • JAGUAR XE

    XE е дългоочакваната промяна в сегмента спортен седан. Най-усъвършенстваният, икономичен и елегантен спортен седан, който сме произвеждали някога, XE предлага изобилие от иновации, технологии и дизайн.
     
     

  • Jaguar XF

    Ненадмината комбинация от бързи реакции на волана, комфорт на возията, изтънченост и мощност - този динамичен луксозен бизнес седан предлага както вълнуващи преживявания, така и икономичност.

  • JAGUAR XJ

    Премиум луксозен седан, просторен и красив и все пак мощно пъргав.

  • Jaguar E-PACE

    Изцяло новият E-PACE е първият компактен SUV модел на Jaguar. Той е уникално съчетание на впечатляващ външен вид, пъргавина и динамично шофиране.

  • JAGUAR F-PACE

    Вълнуващият, нов, мощен SUV автомобил на Jaguar съчетава спортно управление и впечатляваща красота с ежедневна практичност и икономичност.
     

  • JAGUAR F-TYPE

    Мощен, пъргав и забележителен, F-TYPE е истински спортен Jaguar, конструиран за висока ефективност и изключително гъвкаво и интуитивно управление – най-новият представител на едно бележито родословие.

  • JAGUAR I‑PACE CONCEPT

    Представяме Ви концепта I-PACE, визия на първия изцяло електрически пет-местен спортен автомобил на Jaguar.
     

Play

ДИНАМИКА ПРИ ШОФИРАНЕ

Динамиката на управление на автомобилите на Jaguar е легендарна - XF вдига летвата още по-високо.

КОМФОРТ И ДИНАМИКА

Със своя превъзходен комфорт на возията и изключително спортно управление, XF предлага разнообразие от вълнуващи изживявания по време на шофиране. Налична за първи път при дизелови, както и при бензинови двигатели, опцията за задвижване на всички колела със системата Интелигентна динамика на задвижване осигурява на XF още по-големи възможности при трудни пътни условия.

Конфигурирайте свой модел

ЗАДВИЖВАНЕ НА ВСИЧКИ КОЛЕЛА СЪС СИСТЕМА ИНТЕЛИГЕНТНА ДИНАМИКА НА ЗАДВИЖВАНЕ

XF предлага уникалната опция на Jaguar за задвижване на всички колела със системата Интелигентна динамика на задвижване (IDD)* и Adaptive Surface Response (AdSR)** при бензиновите модели и за първи път при дизеловите. Разработен ексклузивно от Jaguar, уникалният софтуер IDD включва усъвършенствани алгоритми за интелигентна реакция спрямо пътните условия. Предсказуема и същевременно реактивна, системата ви помага да не загубите сцепление, вместо да работи, за да го възстанови. Допълвайки възможностите на XF, системата AdSR може да работи при всякаква скорост на двигателя, автоматично отчитайки разликите между пътните настилки, за да използва максималното налично сцепление.

**AdSR е допълнително оборудване при автомобилите със задвижване на всички колела, снабдени с Адаптивна динамика.

ОЛЕКОТЕНА АЛУМИНИЕВА АРХИТEКТУРА

Основата на безупречната возия, управление и динамика на XF се крие в олекотената алуминиева архитектура на Jaguar. Тя спомага за почти перфектен баланс 50:50 и осигурява пъргаво и прецизно шофиране.
Теглото, спестено чрез широката употреба на алуминий, подобрява разхода на гориво, като намалява CO2 емисиите до едва 104 г/км, и прави XF един от най-леките автомобили в класа.

ВОЗИЯ И УПРАВЛЕНИЕ

XF се отличава с пъргави реакции и динамично поведение на пътя, като същевременно гарантира комфортно пътуване. Това отчасти се дължи на леката, но същевременно изключително твърда и здрава олекотена алуминиева архитектура на XF. Тя е идеалната платформа за усъвършенстваните системи на окачване с двойни носачи отпред и Integral Link отзад и придава на XF дух на спортен автомобил.

ВДЪХНОВЯВАЩО ОКАЧВАНЕ

ВДЪХНОВЯВАЩО ОКАЧВАНЕ

Здрави и леки алуминиеви компоненти съставляват усъвършенстваните системи на предното и задното окачване на XF. Предното окачване с двойни носачи, подобно на това на F-TYPE, осигурява водещо в класа управление. Задното окачване Integral Link осигурява твърдост за по-добро управление, още по-качествена возия и по-голям обхват на динамичните възможности на XF.

САМОХОРИЗОНТИРАЩО СЕ ЗАДНО ВЪЗДУШНО ОКАЧВАНЕ*

Дори в напълно натоварено състояние комфортът и прецизното управление на XF Sportbrake се поддържат от самохоризонтиращо се задно въздушно окачване. Тази система автоматично напомпва въздушните пружини, за да противодейства на теглото на тежки товари, което поддържа изравнено шаси и постоянна височина на возията. 

*Стандартно оборудване на XF Sportbrake. Не е налично при седан XF.

ГАМАТА INGENIUM

Ingenium е ново поколение двигатели на Jaguar Land Rover, проектирани да осигурят безпроблемна динамика, финес и икономичност. С усъвършенствани технологии и изцяло алуминиева конструкция, Ingenium осигуряват впечатляващ нисък разход на гориво и CO2 емисии.

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

БЕНЗИНОВИ ДВИГАТЕЛИ INGENIUM

Новите 2,0-литрови 4-цилиндрови бензинови двигатели Ingenium с турбокомпресор на XF осигуряват изключителна мощност и въртящ момент. С олекотения си дизайн и широка употреба на ролкови лагери с ниско триене, те са създадени за плавна, високоефективна динамика.

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ INGENIUM

Технологията Ingenium е в основата на три от дизеловите двигатели на гамата XF. Тези изцяло алуминиеви двигатели с ниско триене имат твърди цилиндрови блокове и двойни балансиращи валове, за да осигурят присъщо ниски нива на вибрации за плавна ежедневна динамика. Всички двигатели са оборудвани с технологията Stop/Start* и интелигентно регенеративно зареждане – събиращо кинетична енергия от спирачното усилие, за да зареди акумулатора – за максимална икономичност, особено при шофиране в градски условия.

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
 3,0-ЛИТРОВ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ V6 С 300 К.С. И ДВОЕН ТУРБОКОМПРЕСОР

3,0-ЛИТРОВ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ V6 С 300 К.С. И ДВОЕН ТУРБОКОМПРЕСОР

3,0-литровият дизелов двигател V6 с двоен турбокомпресор предлага изключителна мощност, въртящ момент и управляемост. Той използва иновативния паралелен секвенциален турбокомпресор – концепция, въведена за първи път от Jaguar Land Rover – за плавно, по-непосредствено подаване на мощност при всякакви обороти на двигателя, както и двустепенно водно охлаждане за пестене на енергия.

ДВИГАТЕЛИ, ВДЪХНОВЕНИ ОТ F-TYPE

ДВИГАТЕЛИ, ВДЪХНОВЕНИ ОТ F-TYPE

Всички бензинови двигатели на XF предоставят мощност и бързи реакции, като същевременно подобряват икономичността. Пренесен от серията F-TYPE, 3,0-литровият бензинов двигател V6 с компресор суперчарджър предлага мощност от 380 к.с. и въртящ момент от 450 Нм. Този изцяло алуминиев двигател осигурява моментален достъп до високи нива на динамика и въртящ момент при всякакви обороти на двигателя, както и уникален звук.

*Само седан XF.

АВТОМАТИЧНА ТРАНСМИСИЯ

АВТОМАТИЧНА ТРАНСМИСИЯ

Осемстепенната автоматична трансмисия на XF е с много бързи реакции, плавна и ефективна, осигурявайки бърза смяна на предавките за ускорение без усилие. Със съвременен въртящ се селектор в цвят Satin Black, трансмисията предлага още по-бърза смяна на предавките и по спортен кикдаун в Динамичен режим и по-бързо превключване на по-горна предавка в Еко режим. Можете също така да контролирате смяната на предавките ръчно от перата на волана чрез докосване с пръст.

МЕХАНИЧНА ТРАНСМИСИЯ*

Тази олекотена, високоусъвършенствана 6-степенна механична предавателна кутия допринася за изключителната ефективност на XF. Корпусът й от алуминиева сплав, кухи валове и кухи зъбни предавки пестят всеки възможен грам тегло, което прави предавателната кутия най-леката в своя клас. Специално проектирана съгласно изискванията за динамика на спортни автомобили, тя доставя плавни, бързи смени на предавките и отлични нива на комфорт.

*Механичната трансмисия се предлага при 2,0-литровия 4-цилиндров двигател E-Performance със 163 к. с. и 2,0-литровия 4-цилиндров дизелов двигател Ingenium с турбокомпресор и 180 к. с. В зависимост от пазара.
Автомобилите, показани във видео съдържанието на този уебсайт, може да не възпроизвеждат точно последните промени и подобрения. Моля, обърнете се към вашия местен дилър на Jaguar за най-новите технически характеристики.

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

Уникална за този клас автомобили, системата All Surface Progress Control (ASPC)* на Jaguar ви осигурява допълнителна увереност при хлъзгава пътна настилка, независимо дали потегляте от заснежена алея пред къща, шофирате по заледен склон или дори теглите друг автомобил по мокра трева. ASPC представлява автопилот за ниски скорости, който помага на XF да се справи със ситуации на слабо сцепление при всякакви метеорологични условия и ви позволява да се съсредоточите върху управлението на автомобила.

*ASPC е стандартно оборудване при всички двигатели с автоматична трансмисия.

ПРОГРАМИРУЕМА ДИНАМИКА

Вдъхновена от спортния автомобил F-TYPE, предлаганата като допълнителна опция система Програмируема динамика* ви дава възможност да настроите динамиката на XF за подаването на газ, точките за смяна на предавките и управлението на волана, за да отговарят на вашите нужди при скоростно шофиране. Тя се активира, когато бъде избран Динамичният режим в JaguarDrive Control. Динамичният режим съживява спортния характер на XF, като прави реакцията на горивния дросел по-бърза, увеличава твърдостта на волана и осъществява по-бърза смяна на предавките и при по-високи обороти на двигателя. Ако оборудвате автомобила си и с допълнителната опция Адаптивна динамика, можете дори още повече да персонализирате предпочитанията си, като конфигурирате настройките на амортисьорите.
*Системата Програмируема динамика не е налична при версиите със 163 к. с., 240 к. с., механична трансмисия или Pure.

АДАПТИВНА ДИНАМИКА

АДАПТИВНА ДИНАМИКА

Независимо дали ускорявате по магистралата, завивате по провинциални пътища или навигирате из града, системата Адаптивна динамика* модифицира реакциите на XF спрямо различните пътни условия и вашия стил на шофиране. Системата непрекъснато регулира амортисьорите, за да ви предоставя оптимален баланс между стабилност и комфорт във всеки един момент.

*Допълнително оборудване за всички модели без 2,0-ЛИТРОВ 4-ЦИЛИНДРОВ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ СЪС 163 К.С., стандартно оборудване за S.

ВОЛАН С ЕЛЕКТРИЧЕСКО СЕРВОУСИЛВАНЕ

Електрическото сервоусилване на волана (EPAS) на XF осигурява изключителна обратна връзка, контрол и незабавно електрическо подпомагане. Позволявайки на усъвършенстваното компютърно управление да адаптира степента на подпомагане при завой, EPAS фино регулира степента на сервоусилването при всеки завой и маневра. EPAS работи съвместно и с други помощни функции на автомобила, включително Асистент за придържане в лентата (LKA)* и Асистент за паркиране*, за да осигури по-голяма безопасност и удобство за водача.

*Опционални характеристики.

JAGUARDRIVE CONTROL

JAGUARDRIVE CONTROL

JaguarDrive Control ви дава възможност да изберете режими Стандартен, Еко, Динамичен или Дъжд Лед Сняг, като всеки от тях променя едва забележимо управлението, реакцията на горивния дросел и точките за смяна на предавките. Режимът Еко поощрява икономичното шофиране, докато режимът Динамичен увеличава чувствителността на горивния дросел, задържа предавките по-дълго и увеличава твърдостта на волана. Ако изберете режим Дъжд Лед Сняг, системата автоматично забавя ускорението и прилага по-плавно сцепление при хлъзгава пътна настилка.